יום רביעי, 29 בפברואר 2012

The End of the Story Shachar Siboni - Robyn


Then she came… the biggest wolf… their leader… and she said:"Hi!" she said in the strange voice that didn’t sound like hers. "I am Lily! I wouldn't eat you because I know that you have the wolf blood" She told the girl.
The girl stepped back in surprise…
Me?, she thought, me? How can it be that I have the wolf blood?...
"Maybe one of your parents died or something?" Sal said, and the girl thought that she told her thoughts out loudly…
"You didn't say your thoughts loudly," said Lily, "We can read thoughts!".
Oh no, she thought , how can I keep my thought to myself?
"You just need to come with us!" Sal and Lily told her and started to run…

                THE END       













ואז היא באה... הזאבה הגדולה ביותר... מנהיגת הלהקה... ואמרה:"היי!" בקול צייצני שלא נשמע שלה,"אני
 היא לילי! הייתי טורפת אותך אם לא הייתי יודעת שיש בך דם זאבים!" אמרה לילדה.
הילדה מעדה אחורה מרוב הפתעה...
אני?, חשבה בלבה, אני? איך יכול להיות שיש בי דם זאבים?...
"אולי אחד מהורייך מת או משהו?" אמרה לה לילי, סימן שאמרה בקול את מחשבותיה.
"את לא אומרת בקול את מחשבותייך" אמר לה סאל, אנחנו יודעים לקרוא מחשבות!"
אוי ואבוי, חשבה הילדה , איך אסתיר את מחשבותיי?...
"את רק צריכה לבוא איתנו לשבט" אמרו לה יחד סאל ולילי והתחילו לרוץ...


הסוף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה