יום שלישי, 31 בינואר 2012

Veronica

Dear pen pal,
Hi, my name is Veronica.
 I'm 11 years old.
I'm a student of grade 6-a in Arazim school.

 I have many hobbies. I like to swim, to play computer games and to play with my friends.
I have one big sister. Her name is Karina.
I have one pet. It is a hamster.
My favourite food is salad. I like healthy food.
What about you?
I hope to hear to hear from you soon.
Yours, 
Veronica

חברה יקרה,
היי, קוראים לי ורוניקה.
אני בת 11. אני תלמידה בכיתה ו-1 בבית ספר ארזים.
יש לי הרבה תחביבים.
אני אוהבת לשחות, לשחק במחשב ולשחק עם חברים שלי.

האוכל האהוב עליי- סלט!
יש לי אחות גדולה. קוראים לה קרינה.
יש לי גם חיית מחמד אחת. זה אוגר.
האוכל האהוב עלי הוא סלט. אני אוהבת אוכל בריא.
מה איתך?
מקווה לשמוע ממך בקרוב,
ממני,
ורוניקה       
                   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה