יום שלישי, 31 בינואר 2012

Valeria

Dear pen pal,
Hi! My name isValeria Sinov.
I'm 11 years old/
I live in Ashdod.
I study in Arazim school.
I have 3 sisters and 2 pets.
I love my pets and my family.
I speak Hebrew,English  and Russian.
My best friends are Diana .a.,Diana .k., Rada, Tal .z., Tal .m., Aliza, Eden, Alina and Liora.
My hobbies are dancing, singing and swimming.
I hope you like this.
from,
Valeria

חברה לעת יקרה,
היי!
השם שלי הוא ולריה סינוב.
אני בת 11.
אני גרה באשדוד.
אני לומדת בבית ספר ארזים.
יש לי 3 אחיות ו2 חיות מחמד.
אני מדברת עברית, אנגלית ורוסית.
אני אוהבת את החיות שלי ואת המשפחה שלי.
החברות הכי טובות שלי הן: דיאנה .א., דיאנה .ק., רדה, טל זאנה, טל מזרחי, עליזה, עדן, אלינה וליאורה.
התחביבים שלי הם: לרקוד, לשיר ולשחות.
אני מקווה שאת אוהבת את זה.
ממני,
ולריה.
אני אוהבת לרקוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה